Відбулась протокольна робоча зустріч між представниками Державного архіву Івано-Франківської області, Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), архівного відділу Івано-Франківської міської ради та Управління реєстраційних процедур Івано-Франківської міської ради

Участь у даній зустрічі, що відбулася 21 лютого 2022 року, взяли заступник директора – начальник відділу організаційно-аналітичної та режимно-секретної роботи – Любомир Харук, начальник вiддiлу забезпечення збереженості документів, обліку та довідкового апарату – Анжела Горошко, начальник відділу формування Національного архівного фонду та діловодства – Марія Григорак, начальник архівного відділу Івано-Франківської міської ради – Василь Сливанюк, начальник Управління державної реєстрації Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) – Михайло Гаврищук, заступник начальника управління – начальник відділу державної реєстрації друкованих ЗМІ та громадських формувань в Івано-Франківській області Управління державної реєстрації Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) – Христина Дубинська та Олександра Ананєвич – державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців Управління реєстраційних процедур Івано-Франківської міської ради.

Під час спілкування сторони обговорили питання щодо подачі довідки архівної установи про прийняття документів, які відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» підлягають довгостроковому зберіганню, у разі припинення юридичної особи в результаті поділу, злиття або приєднання. Результатом спільного проведеного обговорення було погоджено зразок довідки для державної реєстрації припинення юридичної особи, який в подальшому буде прийматися органами ЦНАПу.