Лозунг «Свій до свого по своє» набув чималої популярності ще наприкінці ХІХ – пер. пол. ХХ ст. у Галичині. Саме цей девіз ознаменував період розквіту кооперативного підприємництва на Західній Україні.
До тих пір увесь тогочасний торгівельний бізнес перебував у руках польської шляхти та заможних євреїв. Українські селяни дуже потерпали від такого становища в економічному плані. Тому бойкотні настрої ширилися регіоном та, безумовно, знайшли своє відображення у створенні кооперацій. Такий бізнес став не лише економічним спасінням, а й слугував кроком до національного єднання. Основою для розквіту українського бізнесу у Галичині саме стало гасло «свій до свого по своє». Такий принцип змінив курс народної свідомості та допоміг економіці «підвестися».
Вашій увазі, шановні читачі, добірка української реклами 1937 року, що була опублікована в газеті «Станіславські вісті».
З цією газетою та багатьма іншими можна ознайомитися в читальному залі Державного архіву Івано-Франківської області, попередньо зареєструвавшись як користувач.