27 Січ 2021

Державна архівна служба України організовує обговорення питань створення та налагодження належного функціонування архівних підрозділів у територіальних громадах

Належна організація діяльності новостворених органів місцевого самоврядування в значній мірі залежить від їх документаційного забезпечення, а отже потребує невідкладної організації служб діловодства як структурних підрозділів їх виконавчих органів. Разом із цим, набуває особливої значущості питання забезпечення збереженості документів, утворених у діяльності припинених і новостворених органів місцевого самоврядування, що вимагає заснування архівних підрозділів (архівів) у сільських, селищних, міських радах новоутворених територіальних громад і їхніх виконавчих органах.

Читати далі
13 Січ 2021

Увага!

Оголошується добір на період дії карантину на вакантну посаду державної служби категорії “Б” – заступник директора – начальник відділу використання інформації документів.

Читати далі